Vil du være med i koret?

Gladsaxe Folkekor blev etableret i 1986 og har siden 1994 været en selvstændig forening med egen bestyrelse, generalforsamling og egne vedtægter.

Vi medvirker ved mange arrangementer både private, offentlige og egne.

Vi arbejder hele tiden på at forbedre korets standard. Dels via vores ugentlige korprøveaften, dels via workshops og weekendkurser. Udover rutine udvider vi løbende vores stående repertoire.

Repertoiret spænder vidt over musical, rock, pop, klassisk, jazz m.m. Læs mere her.

Vi rejser en gang i mellem til udlandet og synger koncerter. Vi har fx været i England, Italien, Estland, Polen, Tyskland og Island. Desuden har vi været med til at arrangere et korstævne med kor fra England, Tyskland og Østrig.

Vi øver tirsdag aften

Vi øver hver tirsdag aften kl. 19.00 - 21.30 under ledelse af korets dirigent Christian Dahlberg og vores repetitør Sverre Larsen i Buddinge kirke.

Optagelsesprøve

For at blive medlem af Gladsaxe Folkekor skal du til en optagelsesprøve. Her vil dirigent og nogle bestyrelsesmedlemmer være til stede. Inden du kommer til prøve, er du dog velkommen til at komme og være med til en prøveaften, så du kan se, om det er noget for dig. Bliver du optaget, vil der være en gensidig prøveperiode på 3 måneder, hvorefter kontingent forfalder. Kontingentet fastsættes på den årlige generalforsamling.

Hvis du er interesseret i at blive medlem, så henvend dig til Ole Kastbjerg Nielsen på Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

Repetoire

Dirigent